Szybki Kontakt

Artus
1-go Maja 9
tel. 081 442 42 42
fax. 081 446 53 93

Godziny otwarcia:

Pon - pt: 9-18
Sobota:  10-14

e-mail: artus@tanie.com.pl


 

baner1.jpg
Gwarancja Na Usługę Regeneracji

 

    Korzystając z najnowszej technologii i materiałów najwyższej jakości, gwarantujemy prawidłową pracę kartridża do wyczerpania tuszu, pod warunkiem przestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji:

  • Kartridż powinien być transportowany w pozycji pionowej.
  • Z głowicy należy zdjąć zabezpieczenie, a kartridż zainstalować w drukarce zgodnie z instrukcją producenta.
  • Należy korzystać z drukarki przynajmniej raz na tydzień, aby uniknąć zaschnięcia dysz drukujących.
  • Nie korzystać z drukarki, jeżeli wydruk jest wyblakły lub ma białe pasy. Świadczy to o skończeniu tuszu lub zaschnięciu dysz drukujących kartridża. Próby drukowania takim kartridżem nieodwracalnie go niszczą. W takim wypadku należy napełnić kartridż tuszem lub udrożnić dysze.
  • Do wydruków atramentowych nie powinno się stosować tanich papierów, ponieważ ich pylenie zanieczyszcza drukarkę i skraca żywotność dysz.
  • Drukarka nie powinna pracować w pomieszczeniach o nadmiernych: zapyleniu, wilgotności i temperaturze.



Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie:


  • Kartridża bądź tonera wraz z dokumentem zakupu
    UWAGA:
    - Głowice zasobnika należy zabezpieczyć stosując taśmę bądź zatyczkę. Nie wolno zaklejać dysz taśmą klejącą!!
    - Wałek światłoczuły tonera należy odpowiednio zabezpieczyć wkładając zasobnik do worka nie przepuszczającego światła, najlepiej czarnego.
  • Wydruku testowego
  • W przypadku gdy atrament wylał się z zasobnika, należy dostarczyć go wraz z drukarką. (W takiej sytuacji wykonujemy bezpłatne czyszczenie drukarki z tuszu, jednak tylko w przypadku gdy zabrudzenie drukarki było bezpośrednio spowodowane wadliwym produktem.)


Reklamacji nie uznajemy w przypadku gdy:


  • Kartridż atramentowy ma uszkodzoną elektronikę (przecięta, zerwana, pognieciona)
  • Zasobnik atramentowy lub laserowy posiadają wyraźne uszkodzenia mechaniczne (wgniecenia, połamane części)
  • Kartridż został wypróżniony z atramentu lub toneru.
  • Nie były przestrzegane zasady prawidłowej eksploatacji.




UWAGA!

Dokonując zakupu klient akceptuje warunki gwarancji.

Reklamacja obejmuje regenerowany wkład drukujący (atramentowy bądź laserowy), do wyczerpania środka barwiącego (tuszu lub tonera).



Zawsze mogą Państwo uzyskać od nas pomoc pod numerem telefonu:

081 442 42 42, lub 081 44 59 444