Gwarancja Na Produkty |
Produkty takie jak:
podlegają gwarancji producenta i na podstawie jego warunków będą rozpatrywane reklamacje.
UWAGA!! Po zakupie urządzenia konieczne jest zapoznanie się z treścią karty gwarancyjnej!!
Gwarancja producenta jest zazwyczaj wydawana wraz z urządzeniem i tylko ona, z dołączonym dowodem zakupu stanowi podstawę do rozpatrywania reklamacji.
Każde urządzenie należy dostarczyć do nas na własny koszt, w oryginalnym opakowaniu, dokumentacją, akcesoriami, karta gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
Niektórzy producenci sprzętu posiadają własne procedury realizacji odbioru i dostarczania urządzenia do klienta ,z wyłączeniem firm pośredniczących (w tym przypadku firmy Artus). Wszelkie szczegóły na ten temat znajdą Państwo w warunkach na Karcie Gwarancyjnej.
W przypadku kiedy do urządzenia nie ma dołączonej gwarancji, stanowi ją dowód zakupu!
Materiały eksploatacyjne oryginalne, tzn. oznaczone logiem i kodem producenta (HP, Canon, Epson, Lexmark, Brother, Xerox, itp):
podlegają gwarancji producenta i na podstawie jego warunków będą rozpatrywane reklamacje.
Warunki gwarancji produktów oryginalnych znajdą Państwo na stronach producentów.
Materiały eksploatacyjne alternatywne, oznaczone marką "Artus", czyli:
podlegają gwarancji do wyczerpania środka barwiącego, ale przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od daty zakupu.
Zasady i warunki uznania gwarancji są takie same jak w przypadku Gwarancji Na Usługę Regeneracji
Materiały eksploatacyjne alternatywne innych producentów, czyli:
które dostępne są w naszych sklepach, podlegają gwarancji producenta na podobnych zasadach i warunkach co firmy "Artus", do wyczerpania środka barwiącego.
|